NAVELLİ HOME çalışanları;
| Bu kurumda müşteriler için ve müşteriler sayesinde var olduğunu bilir.
| Müşterilerin, kendilerini değerli hissetmek istediğini bilir.
| Müşterilerinin zamanının kıymetli olduğunu bilir. Siparişleri zamanda eksiksiz ve tam olarak teslim eder.
| Müşterileri ile empati kurar.
| Müşterileri tanımak, müşterilerin özelliklerini, ihtiyaç ve beklentilerini anlamak için çaba gösterir.
| Müşterileri her zaman dinlemeye hazırdır, sorunlarıyla ilgilenir ve çözüm için gerekli desteği verir.
| Müşterilerine tutabileceği sözler verir, dürüst ve açık iletişim kurar.
| "Kişisel bilgilerinin gizliliği” ilkesine sadık kalarak hizmet verir.
| Müşterileri ile uzun vadeli, her iki taraf açısından da adil ve kazandıran bir ilişki kurmayı hedefler.
| Sadece ürün ve hizmetlerin satışı sırasında değil, satış sonrası süreçde de kaliteli hizmet sunar.
| Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışıyla ele alırır.
| Etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunar
| Müşterin beklentilerine, yasal mevzuat ve standartlara uygun çalışmayı esas alarak çözümler üretir.
Genel Müdür
Mehmet Emin KAYA